Om stillingen:
- Fagansvar for løpende økonomistyring, eiendomskatteordningen, finansforvaltning, innkjøp og regnskap/bokføring/årsavslutning
- Planlegging og gjennomføring av budsjett- og økonomiplanprosess i samarbeid med ledergruppen
- Generell økonomirapportering og styring/oppfølging av årsbudsjett/årsplan
- Kvalitetssikring av økonomi- og regnskapsprosedyrer i organisasjonen og besørge nødvendig opplæring innen økonomiområdet
- Forberede saker til politisk behandling tilhørende fagområdet
- Være en premissgiver for videre utvikling i kommunen
Kvalifikasjoner:
- Relevant erfaring
- Erfaring fra kommunal virksomhet er en fordel, men ikke et krav
- Relevant høyere utdannelse
- Gode lederegenskaper
- Gode samarbeidsevner, bygger tillit og bidrar til gode relasjoner
- Analytisk og inneha god gjennomføringskraft
- Strategisk kompetanse og utviklingsorientering
- Personlige egenskaper vil bli vektlagt.
- Vi tilbyr en utfordrende og utviklende stilling i en aktiv og spennende organisasjon.
- Konkurransedyktige betingelser.
Arbeidssted: Lauvsnes
Kommunen kan være behjelpelig med formidling av bolig.
Søknadsfrist 17. januar.
Søk på stillingen HER
For nærmere opplysninger om stillingen, kontakt:
Rådmann Rune Strøm på tlf; 476 36 043 – e-post rune.strom@flatanger.kommune.no
Økonomikonsulent Gunnar Einvik på tlf; 476 36 505 – e-post gunnar.einvik@flatanger.kommune.no
Hege Svendsen i FREMO Rekruttering, tlf; 905 87 920 – e-post hege@fremobemanning.no.
Alle henvendelser til FREMO vil bli behandlet konfidensielt, også overfor oppdragsgiver i innledende fase om ønskelig.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om søker har bedt om å få sitt navn unntatt fra offentlig søkerliste. Søkere som ikke får sin anmodning om å bli unntatt offentlighet tatt til følge, vil motta varsel om dette.